känslomässig bakfylla?..

för det första så hade jag skrivit att de va 2 killar o 5 tjejer men icke! :) 3 killar o 4 tjejer är det rätta :D

känslomässig bakfylla ja.. lyckan av valparna, molntussar o ett sken som guld. och efteråt när det landade lite.. ångest.. blir rastlös o har ingen energi eller lust att göra något ändå. 
igårnatt grät jag, utan anledning. det är mycket nu, stor förändring, mycket ansvar o miljoner tankar o känslor.
men jag flyr inte från det och det va faktiskt skönt att gråta även fast jag inte vet över vad eller så.. bara att jag fick gråta, en chans att "lätta på trycket" lite.. känslomässig bakfylla, helt okej, ofarligt, och det går över..

Nu tror jag att jag ska satsa på en "skalmans ät o sov klocka-grej" :)
rutiner, rutiner, rutiner är LIVSVIKTIGT för mig men utan något att göra på dagarna blir det lite svårt.. måste verkligen börja äta på regelbundna tider så jag ska nog börja ställa larm, allt som kan hjälpa mig att hålla sunda rutiner prövas nu! :D har lyckats hålla i träningen, mina små övningar varannan dag så där är jag nöjd. sömnen går nog inte att göra såmycket åt, jag o linus har ju iaf nu "skift" då jag fått sova när han varit vaken o tvärtom. trodde aldrig det skulle vara så svårt att få ro att gå o lägga sig o sova när valparna är här, jag tror ju att freja ska råka lägga sig på en valp. får ta till tilliten, och lita på att hon tar hand om sina små :) ♥


 

Charlie är världens bästa o stoltaste pappa! :) ♥
love


Kommentarer
Postat av: Linus

Jag älskar dig min fina. älskar hur vi sammarbetar och hjälps åt, ibland brister jag i ödmjukhet och det ber jag om ursäkt för men det blir hela tiden bättre för oss båda och jag känner iaf att vi utvecklas tillsammans och vi båda kämpar för det vi vill ha, varandra! älskar mitt liv med dig och skulle inte vilja byta ut nått. nu ska jag gå och pussa lite på dig =)....... <3

2011-12-31 @ 05:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0