.....

som alla andra gånger när energin o lusten är slut, det är bara o kliva upp o göra de som bör göras! :)
fick upp röven min, tränade, tog ett bad med mannen o myste på gärnet som gjorde susen. lite egentid bara han o jag ♥ sen fick jag saker gjort, sköönt!

vi båda håller nog på o bli sjuka, älsklingen känner sig febrig o jag e bara helt off, hoppas att det bara är bristen på sömn.. för sjuk nu har vi inte tid att vara när vi har huset fullt av djur! :)
9 hundar har vi här hemma, 13 är vi i flocken just nu. hehe det är ju såå coolt!

den här bilden får mig att smälta.. ♥
nu blir det grönt te o vänta på mannen som är ute med sir charles. sen blir de mys för hela slanten och.. (hoppas hoppas hoppas hoppas).. lite sömn :) 

KÄRLEK! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0