35

2 advent och jag har inte hunnit julpyntat än.. tappat bort förådsnyckeln men det gör absolut ingenting. förra året pyntade jag inte ett skit o det blev ju jul ändå ;)
sitter o kollar på nyhetsmorgon, dricker grönt te o väntar på att mannen ska vakna. min fina tröttis
något jag inte kan förstå är hur en del människor kan tycka att vårat förhållande är så jädra intressant?..
hur en del människor som jag trodde va mina vänner inte längre bryr sig om att fråga hur JAG mår utan istället frågar hur det går mellan OSS?.. det enda jag kan säga är att livet är fantastiskt just nu, det borde säga allt? ;)
och less blir jag på mig själv för att jag bryr mig om det där.. så nu släpper jag det där :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Idag ska jag träffa fina kvinnor med fina energier. städa, mysa och leva livet!
det är så fint att jag kan vakna och se fram emot den nya dagen.
ne nu har mannen vaknat  så nu vill jag inte sitta här längre.

 

ta hand om varandra! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0