öööstersund igen..

har kommit hem efter dom bästa veckorna i mitt liv.. blev inte så mycket bloggande där borta, va på tok för upptagen med att njuta av mitt liv! :)
gjort massor av skojj, träffat fina människor och har fått minnen för livet.
och nu när jag sitter här o tänker på det känner jag en otrolig tacksamhet över den familj jag fått, vännerna jag fått ..livet jag har nu, det absolut mest perfekta liv någonsin.. som jag inte ens kunde drömma om förut.
allt för att jag tar ett buslut varje dag, och håller fast vid det beslutet..

kärlek.. åh gud vilken kärlek jag känner för min man.
han är det bästa som finns, nu skickade han en låt.. som gjorde att jag fick nått i båda ögonen.
så jag kom helt från bloggandet.. så nu ska jag bara vara löjligt kär o mysa i känslan. vi är kärlek!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0