I Wish He Would Make Me..

Det är så mycket som händer, allt kan vända på en hundradels sekund..
jag står i en orkan känns de som, men jag står iaf.. fast marken under mina fötter försvunnit just nu står jag upp, det är stort.

imorn.. känns inte okej, jag är rädd för demonen som manipulerat mig så länge, rädd för att han ska stå där. och vad gör man i en sån stund? jag ber om styrka.. hoppas på att få ett slut på det här, avslut- det är det jag vill ha.

men de händer mycket positivt, fått nya sunda kontakter, har tagit tag i skolan ..igen, och imorn börjar jag med 4de steget, något jag tror blir en otroligt jobbig process men som jag ser fram emot.. jag vill bli fri, och jag ber för att andra ska få bli det med ♥

now I need the strength to take the step from this shadow..

im locked in this cage and only I have the key..


Kommentarer
Postat av: Birger

Skitsmack... Du fett aktiv.

2011-04-17 @ 23:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0