söndag

jag mår faktiskt rätt så bra nu :) kemiskt eller inte ..så är det helt okej nu! jag är faktiskt ganska taggad inför imorn, då jag ska göra allt jag kan för "bara för idag" om de så ska betyda att måste skrika ut det var 5e minut för att påminna mig om att det handlar bara om ..bara för idag! trots att de är som det är har jag en tacksamhetskänsla över att kaoset ökar fortare för varje sekund som går i det aktiva, och jag som tyckte att de gick fort utför förut ..men den här gången, är som tur va värre, på alla sätt för den delen också. det är inte roligt som förut, det funkar inte som de ska, konsekvenserna blir fler och större och ..nu vet jag ju att jag är värd så mycket mer! och jag tror även att min vilja har blivit starkare så som mitt egenvärde, kan det vara så underbart? jag är ju verkligen pepp på livet, intresserad, nyfiken och det känns fint, hoppas bara den här känslan stannar kvar o jag gör det jag kan för att stanna kvar i känslan så kommer nog början av morgondagen bli fin! jag vet ju nu att gör jag rätt saker får jag så mycket underbart tillbaka! :) och idag blev jag utan tvbild, en kabel som råkade tas härifrån.. jag som sakt så länge att jag ska sluta titta på den där jävla tvn o göra nå vettigare isf men de har ju inte blitt alls, nu kan jag inte se på tvn, hehe. jag får det jag behöver.. ;) nu ska jag äntligen få lägga mig i sängen, ensamheten är verkligen, verkligen behövlig nu! sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mir

Bara för idag.

Du kan göra det.

2010-09-28 @ 13:00:49
URL: http://beyondforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0