jo men visst..

så sitter man här, med både de ena och det andra i blodet.. och tänker ännu en gång att nu e de slut med det här.. jag vill ju så gärna sluta, och jag hoppas att jag fixar att lägga av efter att det jag har är slut.. tss, så jävla sjukt, jag fick in pengar idag o jag tor att jag inte ska handla, vet hur jag tänker .."jag har ju redan tagit så varför inte förstätta idag, imorn tar jag ju inge.." allt, precis allt står på spel, och de sista jag vill mista är det vackrast jag någonsin har sett.. "solen stråla, men blekna när han log.." men nu ska jag göra de här för min skull.. de är det både han o jag har svårast för, vi glömmer på en gång bort oss själva när vi blivit kära.. men jag tänker inte, kan inte, vill inte förstöra det vackra vi har, han jag bett om, gråtit för, älskat.. nej, nu skärper jag mig!! för min skull ..så det kan bli bra mellan han o mig, o så jag kan behandla han på det sätt han förtjänar, det bästa! för verkligen, han är det vackraste jag sett, det finaste jag mött och ingen har fått mig att skratta så som han.. jag blev pepp på livet av han, innan det knasade. men jag vet, att oavsett vad som händer, är han mina drömmars man.. "Och jag sa så många gånger Den här gången älskling, nu är det nog Och jag kved så fylld av ånger När jag svor vid vårt eget kött och blod.. " wish me luck..

Kommentarer
Postat av: Nina

Älskade lilla vän!! Du är värd så mycket mer, det hoppas jag att du vet. Du klarar det här FINA!!! Massor av kramar

2010-09-25 @ 17:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0