bara för idag!


just nu, om jag stannar precis här ..så mår jag faktiskt ganska hyffsat, just nu. ända sen jag åkte från ön har det vart en riktig jävla bergodalbana..
ena sekunden, ångest förvirring frustration hopplöshet smärta tårar ..ensamhet
andra sekunden, hopp ljus kärlek styrka och tro ..och jag är aldrig någonsin själv.

påfrestande som fan, att va så jävla långt ner i måendet för o sen någon minut senare vara glad ..eller kanske inte glad, kan inte sätta ord på känslan.. jag mådde ju som jag förtjänade då också, men allt va inte svart liksom om ni förstår.. :P hade inte mitt mående slutat växla var 5e minut hade jag blitt galen.. nu känns det stabilt, och jag tänker göra de jag kan för att kunna må ännu bättre.

jag hatar den här sjukdomen..

jag hatar hur jag smutsar ner allt som är fint, allt jag någonsin velat ha, drömt om och sedan fått..

men, jag är iaf drogfri idag, bara för idag.

och.. funkar det inte den här gången, då ger jag upp innan jag förstör allt jag har lyckats bygga upp och går jag te soc o ber om en återfallsinventering på korpberget.
för jag vill inte vara ute i kylan, jag är värd så mycket bättre, sååå mycket bättre!

åhh.. jag är så jävla trött! fattar fan inte vad jag skriver snart o allt går supersakta känns de som, klockan är över 11 redan men jag vill inte lägga mig, nu blire att röjja i lägenheten, nu ska all äckel bort, man mår ju som man bor.. de va fan inte o överdriva en sekund ens..

just ja, idag är det 2 år sedan jag flyttade in i min lägenhet! :) det är fint tycker jag.. att få ha bott på samma ställe så länge. 3-6 månader på ett ställe innan ett nytt är väl så som de sett ut senaste 8 åren..
nu har jag en trygghet, fattar ni då kanske tom mer hur sjukt det är att jag tar saker som får mig att förlora det här..

det är ju drogerna som får mig att må dåligt, och livet det som får mig att må bra..


ne nu ska jag kämpa, kämpa för mig, för att mitt liv ska levas, inte uthärdas. kämpa för att jag ska få min utbildning, jobb, körkort, och ett underbart liv med min underbara man och våra små hårbollar :) ..men det viktigaste först, DROGFRIHETEN!!

värme till er!





Kommentarer
Postat av: Mir

Kämpa, bara för idag. <3

2010-10-01 @ 09:10:13
URL: http://beyondforever.blogg.se/
Postat av: Nina

Finaste Frida!! Ja, du är verkligen värd SÅÅÅ mycket mer! Har försökt ringa dig men inte fått tag på dig, hör gärna av dig! Kämpa på vännen och ta en dag i taget <3<3 KRAM

2010-10-01 @ 10:58:31
Postat av: Daniella

Stå på dig Frida, jag tycker att du är otroligt stakt och duktig, verkligen! sköt om dig nu! kram

2010-10-01 @ 20:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0