tisdag! :)




har fått sova nästan 4 timmar, vaknar och känner att den äckliga förkylningen blivit värre..
äckliga natt, men fy fan va skönt de är ändå.. att få känna att hur jävligt det än är kan man inte dö av sorg, ångest o panik, jag överlever, och fick tom somna vilket kändes som en omöjlighet! :D
idag har jag skola, känns skönt som tusan!
jag behöver göra bra saker för mig nu för att mitt mående ska kunna vända, och jag ser fram emot den här dagen, väldans mycket! :)
ska även träffa en människa idag, för o bestämma tid för torsdag, så händer de en superrolig grej men de e hemligt än sålänge.. :P höhö.

nu har jag vart vaken i en halvtimme o fortfarande inte tagit mig någonstans.. så typiskt mig men nu ska jag ta o röra på mig :)

hoppas ni får en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0