stabilt!



helluu :)

äntligen börjar det bli lite stabilt mitt mående, o de e så skönt o inte va så jävla högt upp i måendet och inte heller jättelågt ner.

Idag ska jag iväg till hälsocentralen för min första provtagning när de gäller körkortet.
har ingen aning om hur de kommer gå, jag menar ..jag har inte ens vart drogfri en vecka.
men jag har 3 prov till efter de här o förhoppningsvis, med guds nåd har jag längre drogfri tid då ;)

de känns verkligen bra att vara drogfri nu, jag e pepp på livet och det är jag så otroligt tacksam över!
jag går på mina möten, skriver tacksamhetslistor varje dag och gör andra bra saker, därav mitt mående :)
jag har ju lärt mig av mina misstag, vet att jag inte bara kan sitta på arslet o tro att allt kommer ordna sig, nej, jag kämpar för att få må såhär, vilket gör varje sekund värdefull, för jag kämpar!!
har börjat skriva affirmationer också på små färgglada lappar som jag ska sätta fast vid spegel så jag varje dag kan påminna mig om att jag är värdefull, värd kärlek och respekt och att jag är vacker, precis som jag är! 

jag va till skolan igår, och frågade om de va försent att komma igen me tanke på att min frånvaro har varit total senaste veckorna såklart, inte fan har jag velat vara där när jag istället kan supa o droga ..eller ne, det där blev inte rätt.. jag har ju velat, de är diffe -min drogpersonlighet som hellre smutsat ner mitt liv istället för o göra något fint av det. men nu har jag gett diffe ännu en käftsmäll!
det va inte försent att komma igen me plugget, däremot kommer jag få jobba arslet av mig för o komma ikapp.
men jag har hopp, tro o en vilja och det räcker långt. sålänge jag gör mitt bästa, så är allt väl.

har försökt få tag på soc, för o fråga om möjligheten finns att få åka iväg till korpberget för återfallsinventering.
segt att det varken går o nå dom eller att dom ringer upp.. men tålamod o tillit, allt blir som de ska ..gud har en plan även för mig. :)

ska snart höra av mig till min sponsor, pratade me henne i helgen om att åka iväg på en ny behandling, och inte på korpberget. pratade om att bryta med sjukdomen, hur den än ser ut eller vem de än är..
hon är duktig min sponsor, ibland lite för duktig.. ;)
men jag har tänkt, tänkt o tänkt lite mer. därför ska jag prata med henne om att jag ändrat mig, vill till korpberget, vill jobba för o ordna till relationer och annat. vill kämpa för o få det att funka!!
ska även fråga om jag kan få börja med 1a steget, det är ju något jag verkligen vill, och känner att jag behöver.
hoppas hoppas hoppas!

borde hört av mig till min älskade far, men motståndet.. det här jävla motståndet som kommer av en anledning jag inte känner till, ännu..
varför har jag så svårt för att höra av mig till just honom?

Idag ska jag ha lite mysdag med mor, vi ska flanera på staden, äta gott ute o sen sola, hur underbart lät inte det!? :) hon är så vacker min mor, på insidan och utsidan. jag är så tacksam över hennes stöd. igårnatt kunde jag krypa ner i hennes säng för o vila. ingen ensamhet, min mamma va vid min sida <3

hoppas ni har en bra dag, massa kärlek till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0