Idag är ingen vanlig dag..



..för idag är första gången någonsin som jag hållt i ett möte! :D
åh åh åh va nice de va, inte alls så jobbigt som jag hade väntat mig att det skulle vara, om jag får säga det själv så va jag supergrym på att hålla det! :D yee!!

det går framåt, även fast allt känns vardagsgrått o jag saknar min älskade man.

men, som en grym snubbe sagt "..håller man ut bär det frukt och det kommer bättre tider.."

ikväll ska jag o charlie till mor, mysa ner oss i sängen o kolla på dansbandskampen o hejja på patrics combo. :) grymt!

och jag längtar redan efter nästa möte ;).. hehe

hoppas ni har en fin helg! puss!


Kommentarer
Postat av: Nina

Det visste jag väl att du skulle klara galant :D Du är ju inte världens bästa Frida för intet!! Puss och Kram

2010-10-25 @ 16:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0