God morgon!



det vackraste gud har skapat sover i min säng, det är så otroligt underbart så jag vet inte vad! :)

jag har haft en jättefin helg på svanö hos min älskling, vi har varit på parmiddag o gått på vårat första möte tillsammans, jag va på möte med vänner från behandlingen o vi åt med Linus pappa, alla dom här grejjerna och de tex Linus sagt åt mig bevisar att min blyghet, är igentligen bara en självbild från innan som jag ihärdigt håller kvar och vägrar släppa ..för igentligen är jag inte alls så blyg som jag säger att jag är, som jag tror att jag är..
skummit va? :)

jag har kommit linus mycket närmre under den här helgen o de känns grymt, vi har något som är så jävla fint. och det kommer jag aldrig vilja förstöra.
han földe med mig hem till östersund igår och kommer stanna här i några dagar eftersom han är långledig från jobbet, typiskt då att jag har mer lektioner än vanligt.. :P

jag hoppar in i en helt ny klass idag, min vanliga klass är på praktik nu i 4 veckor framöver och då har jag fått möjlighet att hoppa in o plugga upp det jag missat. känns hur pirrigt som helst men hur roligt som helst också, nu får jag verkligen träna mycket på att träffa nya människor! :)

jag känner mig otroligt stressad över saker o ting just nu vilket får mitt humör att inte vara det bästa, jag måste verkligen hitta lugnet då o då så jag inte bara kör på i 110 och spräcker skallen i nån vägg, för jag är otroligt rädd för att det ska bli för mycket för mig så jag tillslut inte orkar.
jag är ju inte van att ha så mycket att göra, och jag är inte heller duktig på att vila när jag behöver.
men ..det ska nog gå bra :)
jag får ju ett lugn när jag går på mina möten, så de är bara att hålla i de o inte ta nå genvägar för ..det finns inga.
möterna är och kommer vara det viktigaste, för utan dom har jag ingen drogfrihet och är jag inte drogfri kan jag inte sköta skolan eller något annat för den delen heller.

och idag börjar målningen av lägenheten, ska bli så nice o få det gjort så jag får hem min efterlängtade soffa också! :D
nu ska jag ut på promenad med jyckarna innan jag drar iväg.


have a nice day people! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0